Sunday, January 23, 2011

SORRY KAAYO SAKO NANGABUHAT!!!!

 IDOL!!! pa cnxa jud!! Many jud ko mga bad nga nabuhat!!! g na try man jud nako tanan nga kabuang...wala ko mabuhat, isa man jud ni sa maka pa happy sako!!! Spare me for those unacceptable actions that i have given in your life... At first jud.. I know na sala jud sya but i cant control my self in doing such bad action coz of you... perhapz na feel pud nemu ako gnabuhat!! im trying to be discreet as much as possible!! d man sad kaayo ko bastos na harap.harapan jud.. Atlest, f nako buhaton na bad, i kept it on my own... D nako g na share.... karon... d nakayo nako gnabuhat ang mga things nga ako nabuhat sa emu sauna.... though admiration is still there...cguro by the time na mahibal.an nemu ako gpang buhat sa emu.. d nata magkita... kanya.kanya na!! pero sa days nga nag kauban ta bsag i know nga matawag ta nga "friends with benefits" gna take japun nako ang risk...dri man ko ma happy....happy ko kun naa ka!!! ejoy ra nako ang nabilin na days!!!

No comments:

Post a Comment